FREESTYLE.pl: logo [F -ka] FREESTYLE.pl: logo

Blog - bambo45

Zimowa Olimpiada z Aliexpress po polsku

Od:
bambo45 
Data:
10 marca 2020, 17:20
Ocena:
Ocena 0.00
Aliexpress po polsku jest jednym z głównych inwestorów, którzy wspierają Zimową Olimpiadę

Zimowa Olimpiada z Aliexpress po polsku

AliExpress, globalna internetowa platforma detaliczna Alibaba Group, rozpoczęła w czwartek dwutygodniową kampanię sportów zimowych z okazji nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich Młodzieży, która odbędzie się w dniach 9-22 stycznia w Lozannie w Szwajcarii.

AliExpress uruchomił specjalną stronę internetową, aby wyróżnić tysiące produktów sportów zimowych, a także zwiększyć zaangażowanie fanów w Lozannie 2020. To pierwsza aktywacja witryny e-commerce związana z Igrzyskami Olimpijskimi w ramach oficjalnej współpracy Alibaba z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.

„Gdy Alibaba świętuje trzyletnią rocznicę naszej współpracy z MKOl, nadal wykorzystujemy cały ekosystem Alibaba, aby pomóc w transformacji gier w erze cyfrowej” - powiedział Chris Tung, dyrektor ds. Marketingu w Alibaba Group. „Jako kluczowy element strategii globalizacji Grupy Alibaba, AliExpress poszerzy zasięg naszej światowej współpracy z MKOl, aby zachwycić fanów na całym świecie.” W ramach ciekawostki zrobimy na aliexpress zakupy z aliexpress.pl na alitopbrands zrobimy bez większych problemów. Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress, powiedział, że rok 2020 jest ważnym rokiem nie tylko dla miast-gospodarzy, takich jak Lozanna i Tokio, ale także dla AliExpress, który świętuje swoją dziesiątą rocznicę. „Cieszymy się na współpracę z MKOl w celu promowania ducha olimpijskiego i wprowadzenia aktywnego stylu życia dla setek milionów konsumentów i fanów na naszej platformie” - powiedział Wang.

Aliexpress zakupy obejmuje obecnie ponad 200 krajów i regionów, a ponad 60% konsumentów to osoby w wieku od 18 do 35 lat - jedna z najszybciej rozwijających się grup demograficznych użytkowników na platformie.

„Bardzo się cieszymy, że Aliexpress popolsku współpracuje z naszymi młodzieżowymi fanami olimpijskimi za pośrednictwem dedykowanej platformy AliExpress” - powiedział Timo Lumme, dyrektor zarządzający usług telewizyjnych i marketingowych MKOl. „Lozanna 2020 to trzy lata partnerstwa olimpijskiego z Alibaba w celu promowania naszych wartości i współpracy z fanami. Czekamy na nowe możliwości, które Alibaba oferuje konsumentom i fanom na całym świecie.”

W 2017 r.Alibaba i MKOl ogłosiły długoterminowe partnerstwo, które pomoże przekształcić Igrzyska Olimpijskie w erze cyfrowej. Jako światowy TOP Partner Alibaba jest oficjalnym partnerem usług w chmurze i platformami handlu elektronicznego, a także partnerem założycielem Olympic Channel.

Dostępne w kategoriach

snow sport

Komentarze

:     :    
Chcesz się wychylić i skomentować? - zaloguj się! ...a jak nie masz konta to dołącz do nas!

Podziel się



bambo45 - Ostatnie wpisy  






Ostatnie komentarze

Najczęściej oglądane

Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Wasze oczekiwania. Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu
Więcej informacji w naszej Polityce prywatności