FREESTYLE.pl: logo [F -ka] FREESTYLE.pl: logo

Blog - ravitejafe

analysis of customer context

Od:
ravitejafe 
Data:
11 czerwca 2021, 12:54
Ocena:
Ocena 0.00
Understand customer conversations to build stronger, lasting relationships

W miarę jak konsumenci przechodzą przez te trudne czasy, zrozumienie rozmów z klientami i podejmowanie ich działań będzie miało kluczowe znaczenie dla telekomunikacji, aby zapewnić wymierną i trwałą poprawę satysfakcji i lojalności klientów.Automatyzacja pomaga telekomom dostarczać bezproblemowe doświadczenia, jakich oczekują dziś konsumenci, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych.

Jako były specjalista ds. telekomunikacji po stronie klienta, mam szczęście prowadzić regularne i otwarte dyskusje z dyrektorami generalnymi i dyrektorami ds. informatyki w całej branży.

Rozmawiamy o problemach i wyzwaniach stojących przed branżą telekomunikacyjną oraz ekscytujących możliwościach zmian i rozwoju.

Nic dziwnego, że głównym tematem wśród nas w ostatnich miesiącach był wpływ pandemii COVID-19 i wnioski wyciągnięte z tego okresu.Podczas gdy zniesienie blokad przynosi zmianę w centrum uwagi, jest to wciąż niezbadane terytorium, a sposób, w jaki branża może najlepiej iść do przodu, pozostaje otwartą kwestią

Aby ocenić opinię sektora na ten temat, zorganizowaliśmy niedawno okrągły stół (oczywiście wirtualny) z pięcioma głównymi graczami telekomunikacyjnymi w regionie EMEA.Była to fantastyczna okazja, aby usłyszeć o doświadczeniach cyfrowej transformacji i głównej roli, jaką odgrywa w kształtowaniu strategii post-COVID.

Przedstawiłem najważniejsze wnioski z sesji i nasze wnioski dotyczące tego, co jest naprawdę potrzebne, aby osiągnąć prężną i skuteczną transformację cyfrową w organizacjach telekomunikacyjnych.
Wszyscy zgodziliśmy się, że stworzenie jak najlepszych doświadczeń klientów wymaga wyjścia z doświadczeń naszych własnych pracowników.Zadowoleni i spełnieni pracownicy są bardziej produktywni, współpracujący i bardziej skłonni do przyjęcia zmian. fulfilled .Satysfakcja pracowników pozostaje jednym z najważniejszych celów każdej firmy telekomunikacyjnej.

More info: it support engineer

Komentarze

:     :    
Chcesz się wychylić i skomentować? - zaloguj się! ...a jak nie masz konta to dołącz do nas!

Podziel się



ravitejafe - Ostatnie wpisy  






Ostatnie komentarze

Najczęściej oglądane

Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Wasze oczekiwania. Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu
Więcej informacji w naszej Polityce prywatności